سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      بچه پایین

      شعری از

      مصطفی فرزین

      از دفتر بایک نگاه نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۲۰:۲۶ شماره ثبت ۱۰۸۲۷۶
        بازدید : ۲۲۴   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مصطفی فرزین

      1.نمیدونم که چطور شد ، من وتو اینجا نشستیم
      این همه قفل خیالی به درو  پنجره  بستیم
      2.من عاشق به خیالم ؛؛خودم؛؛ تو دل تو جا کردم 
         دل تو مثل سرابه؛؛خودم گم کردم
      3.من همون بچه پایین یه شهرم؛؛توی یک کوچه بن بست
      تو همون حرفی که گفتی؛؛پام اینجا به زمین بست
      4.شاید باز حسش نباشه که به دور تو بگردم
        خیلی دردا توی سینم؛جا شده که وا نکردم
      5.باچه رویی؛؛باچه حسی؛؛از کجا باید شروع کرد
      یعنی میشه که دوباره سرنوشت؛زیر و رو کرد
      6. من که میرم باز از این عشق خیالی؛؛که تو ساختی
      تو خودت این میدونی به منم عشقتو باختی 
      7.من که عاشق  شدم و باز؛؛دلم پای تو بستم
      تو که دیدی که عزیزم ؛ اخرین پل شکستم  
                                                                                                 
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۴۵
      درود بزرگوار
      دلنوشته ای زیباست خندانک
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۵۲

      سلام و درود

      شعر زیباتان به قالب ترانه بیشتر مشابه است اما غزل نیست

      اگر کمی دقت نظر در شمارش هجاها داشته باشید
      عالی می سرایید

      سلامت باشید و شاد خندانک خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۰۷
      بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
      درد مارا دلنوشته ات
      مداواکرد
      شورعشق را در دل
      نجوا کرد
      خندانک خندانک
      مرضیه  رضایی (رها)
      يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۳۵
      سلام و درود بر شما جناب فرزین ارجمند بسیار زیبا بود🌹🌹🌹
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0