سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        در نیستت آدم مباد

        شعری از

        بهزاد بهلولی تخلص بهیاد

        از دفتر تراست خاطر نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ۲۱:۳۴ شماره ثبت ۱۰۸۰۱۸
          بازدید : ۲۲۸   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر بهزاد بهلولی تخلص بهیاد
        آخرین اشعار ناب بهزاد بهلولی تخلص بهیاد

        دارم نشان از تو غمی كز هيچ شادی كم مباد!
        آنجا كه نامی از تو شد حاشا كه هيچش غم مباد
        هجر تو عين وصل شد ،وصل تو كی گنجد به حرف
        زخمی كه در راه تو باد ،محتاج بر مرهم مباد
        گشتم همه شهر و نبود همچو تويی حتي به وهم
        حواترينم نيستی ، در نيستت آدم مباد...
         ای خوب ای محبوب من ای در جهان مطلوب من
        آنسان که تو هستی مرا حاشا که در عالم مباد
        بازا به چشمان ترم ،در قاب چشمانم نشين
        از هُرم گرمای تنت بر ديده گانم نم مباد
        عطر وجودت را مدام ميجويم از خواب و خيال
        خوابی كه با يادت روم هرگز بد و درهم مباد
        بهياد را از غم نگير ،ياد تو آرامم كند
        بر شادی غمهای من زان روی تو ماتم مباد
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        شیما جریده
        پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۸:۳۱
        درود بر جناب بهلولی عزیز
        غزل زیبایی بود 👏👏🌹🌹🤍
        شعله(مریم.هزارجریبی)
        جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۸:۵۰
        درود جناب بهلولی
        زیبا سرودید
        برگ زندگیتان همیشه سبز خندانک خندانک خندانک
        مرضیه  رضایی (رها)
        شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۲۱:۲۷
        سلام ودرود بر شما جناب بهلولی ارجمند بسیار زیبا بود🌹🌹🌹
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0