جمعه ۲۵ آبان
تکیه عاشقانه شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ۰۸:۳۲ شماره ثبت ۱۰۷۶۰۴
بازدید : ۱۶۷ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه اللطیف
تکیه عاشقانه
شد قلم پای من و تو به مسیر عشقت
بس که در عشق تو بدخلقی و کج رفتاری
در ره عشق #عصاکش به ادامه رفتیم
به تلاقی چو رسیدیم به مهر و یاری
بس کن اینک تو جفا را و به آغوشم آی
به محبت به وفا کوش تو بر دلداری
دست بر #شانه هم باز نهیم از سر عشق
تکیه داریم به هم در هر رهی و هر کاری
#موج #توفان #حوادث به ره و در پیش است
دوست بسم الله اگر که سر یاری داری
#مهدی_رستگاری
یکم شهریور سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
بیست و سوم اوت سال ۲۰۲۱ میلادی
دفاتر شعر روزگاران
۲۲۰
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس بیکران | |
|
درود و سپاس جناب حسینی. نظر لطف شما است | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود