جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
یزدگرد، مرد داشت اگر رگی
در بدن، درد میهن!
نه اسبش
به آسیابان
رکاب
می داد " در مرو "
نه دستش
گنج بهرام را
به باد!...
|
نقدها و نظرات
|
... سپاسگزارم استاد عزیز همچنین...
| |
|
درود بر سیاوش عزیز بله دقیقا........... | |
|
... سلام استاد سپاسگزارم...
| |
|
... سلام استاد عزیز سپاسگزارم زیارت شما سعادت می خواهد که هنوز نصیب ما نشده حتما
| |
|
... سلا و ممنونم مهدی عزیز
| |
|
... سلام استاد... سپاسگزارم مرد عزیز
| |
|
ممنونم جناب استاد فتحی عزیز
| |
|
... سپاسگزارم استاد عزیز و محبوب...
| |
|
... سلام بانو نظرت را انگار ویرایش فرمودید؟ در هر حال ممنونم.... درضمن آگاهی و مطالعه تاریخ بر هر شاعر واجب است و ضروری... که سرکار گویی دراین مورد مثبتی... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
وفات اسوه صبر، ایثار و مقاومت حضرت زینب کبرا( ع) را تسلیت عرض مینمایم