يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر عبدالرضا دهقانی
آخرین اشعار ناب عبدالرضا دهقانی
|
ای کر مو روله مو
ای جونه ناقابلمه
مدم سی تو چون دلمه
قسم به او تیات که مو
غیره خوت مو کسینه ندارم
روله مو پشت بووت گرمه به تو
نلی تنها مونه سی خوت رویی اولا بی مو
سیل کن مونه عزیزکم
گوش کن سی تو هر چی مگم
دوست دارم عاشقتم
مینی سی چی دلم تنگه
او لوچته بلی رو لوچم
تا دارا جونم
ای پسرم من فرزند من
این جون ناقابلمو
میدهم به تو چون دلمه
قسم به اون چشمات که من
جز تو کسی رو ندارم
فرزنده من پشت پدر گرمه به تو
نزاری تنها منو واسه خودت بری اونور بی من
نگاه کن منو عزیزم
گوش کن به تو من چی میگم
دوستت دارم عاشقتم
میدونی واسه چی دلم تنگه
اون لبهاتو بزاری رو لبهام
تا جون بدم
|
نقدها و نظرات
|
درود وسپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاعر بزرگوار
درودفراوان برشما