شنبه ۳ آذر
لبریز درد شعری از احمد صیفوری
از دفتر به لهجهٔ باران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ۱۷:۵۸ شماره ثبت ۱۰۶۵۳۹
بازدید : ۲۰۸ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب احمد صیفوری
|
در مرکز یک دایره لبریز دردیم
باران نباریدوسراپازردزردیم
از آنهمه عشق و وفا چیزی نمانده
دنیای نامردیست مادنبال مردیم
یخ کردهایم از این روابطهای کاذب
در اوج تابستان ولی ما سردِ سردیم
مردانه پای حرفمان بودیم و مُردیم
از دست بعضی مردمان خون گریه کردیم
در پیله تنهایی خود هم غریبیم
باغربت و تنهائی و غم در نبردیم
ما وارث پیغمبران عشق و مهریم
از نسل آدم، بویی از آدم نبُردیم
#احمدصیفوری
|
نقدها و نظرات
|
باسلام و ادب، نظرتون محترمه قربان بعضی صحبت ها عمومیت داره ولی قطعیت نه.
سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
👌👌