شنبه ۳ آذر
گفتگوی بلبل شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۵۹ شماره ثبت ۱۰۶۲۰۰
بازدید : ۱۴۴ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
بلبلی دیدم گرفتار قفس
بود مشغول گدایی ملتمس
گفتمش بلبل گدایی میکنی
گفت زندانم ندارم دادرس
گفتمش بلبل چرا زندان شدی
گفت جز زندان ندارم هیچکس
گفتمش بلبل مگر زندان رود
گفت امروز بلبلان اند در قفس
گفتمش بلبل به قاضی رو دمی
گفت ظالم کی گذارد باز شود راه قفس
|
نقدها و نظرات
|
استاد بزرگوار از لطف همیشگی شما بسیار مستفیض شدم | |
|
درود بر شما بانو ی گرامی لطف فرمودید | |
|
ضمن سلام و ارادت از لطف شما سپاسگذارم | |
|
درود بر شما برادر گرامی عزیز تر از چشمانم سپاس بر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود