يکشنبه ۴ آذر
بزم گیسو شعری از علی تفکری (صابر)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۴۴ شماره ثبت ۱۰۶۱۰۸
بازدید : ۱۳۱ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر علی تفکری (صابر)
آخرین اشعار ناب علی تفکری (صابر)
|
گر آن زلف پریشانت به روی شانه افشانی
وگر در این پریشانی مرا در بزم خود خوانی
من از بیداد گیسویت پناه آرم به میخانه
شوم مست و خراب می علی رغم مسلمانی
اگر از جام ساقی جرعه مستانه ای نوشم
روا باشد که از لعل لبم صد بوسه بستانی
منم دریانورد راز چشمانت که می جویم
نشان از ساحل امید این دریای طوفانی
تویی آن یوسف گم گشته کنعان چشمانم
که در چاه دلم گشتی به حکم عشق زندانی
قضای روزگار این است و من ایوب دورانم
در این سامان منم تنها رقیب پیر کنعانی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود
موفق باشید