شنبه ۳ آذر
نا حقان شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ۲۰:۰۹ شماره ثبت ۱۰۶۰۶۱
بازدید : ۱۶۴ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
به حق گویان بگویید حق نویسند
کلام حق را مطلق نویسند
زنان از فرق گشتند سه طلاقه
به راستی فقر را مطلق نویسند
اگر باشد نشان از زندگانی
تمام جمله را مطلق نویسند
چه نامیزان است ترازوی عدالت
حقوق نا مساوی زنان بین
اگر باشد امام وقت جایی
همانجا هم به ناحق مینویسند
نویسم نا مه ای به کل عالم
همه عالم به نا حق مینویسند
|
نقدها و نظرات
|
حقا که حقیقت پنهان نیست با حق و حقیقت راه رفتن آسان نیست حق گویی و حقیقت از آن مردان است با حق و حقیقت جهان ویران نیست سپاس بر شما جناب استکی
| |
|
بانوی گرامی ضمن سپاس از شما نظر اینجانب درباره ی افرادی است در راه حق گام برنمیدارند
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود