يکشنبه ۴ آذر
تقدیم به راد مردی که از جنس شهداست شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ۰۶:۲۸ شماره ثبت ۱۰۵۹۹۰
بازدید : ۲۳۷ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
عطرازشیشه رها هستی و همزادِگلی
همدم باد صبا هستی و همزادِ گلی
حرفی از دفتر حسن تو خدا جویم کرد
دلنواز عرفا هستی و همزاد گلی
گلِ صد برگ نوشتند تورا ، سبزترین
شاد شمشاد قبا هستی و همزاد گلی
مرحبا بر توکه نازی و نزا کت داری
درمسیر شهدا هستی و همزاد گلی
سمت آرامش خود می کشی امروز مرا
ساقی روح فزا هستی و همزاد گلی
مانده ام در چه مسیری بکشی شعرم را
شاه بیت شعرا هستی و همزاد گلی
به تماشای تو آیینه ی اخلاص، نشست
بسکه افسانه سرا هستی و همزاد گلی
به خدا وند که در نغمه ی بلبل جاریست
نفسِ آیینه لقا هستی و همزاد گلی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تقدیمی زیبایی بود 🌺🌺🌺