يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
شب یلدا
شب، شب زیباست محفل ما
شب ، شب یلداست همدل ما
بنوشیم و بخوانیم و برقصیم
دریغا نیستید مهمان منزل ما
* * *
یلدا گشته
چو یلدا گشته و یارم کجایی؟
نگویی رفته ای دیگر نیایی؟
به شوقت سفره یلدا بچینم
ز سویت غمینم تا که بیایی
* * *
یلدای دلم
به یلدای دلم، خونین کبابم
عزیزم نیستی و آنسوی آبم
تکی سفره ام اشک و به آهه
نوش تو گیرم و مست شرابم
|
نقدها و نظرات
|
سلام
جناب استاد استکی عزیز و بزرگوار سپاسگزارم
ضمن آرزوی سلامتی
جشن چله و یلدای خوب و خوشی در کنار خانواده محترمتان آرزومندم
برقرار باشید و مانا به مهر یکتای متعال
| |
|
سلام و درود سپاسگزارم از مهرتان
شب یلدای خوب و خوشی برایتان آرزومندم | |
|
سلام و درود سپاسگزارم از مهرتان
شب یلدای خوب و خوشی برایتان آرزومندم | |
|
سلام
جناب استاد اخوان ملایری عزیز و بزرگوار سپاسگزارم
ضمن آرزوی سلامتی
جشن چله و یلدای خوب و خوشی در کنار خانواده محترمتان آرزومندم
برقرار باشید و مانا به مهر یکتای متعال
| |
|
سلام و سپاسگزارم از مهرتان
شب یلدای خوب و خوشی برایتان آرزومندم | |
|
سلام و درود سپاسگزارم
یلدای شما هم مبارک | |
|
سلام و درود سپاسگزارم از مهرتان | |
|
سلام و درود سپاسگزارم از مهرتان | |
|
سپاسگزارم از مهر نگاهتان
استاد معینی عزیز و بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود
یلدایتان مبارک