جمعه ۲ آذر
و عشق... شعری از محمد حسین کشاورزی
از دفتر سوز دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ۰۱:۵۹ شماره ثبت ۱۰۵۸۱۰
بازدید : ۱۷۷ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر محمد حسین کشاورزی
آخرین اشعار ناب محمد حسین کشاورزی
|
بیا فقط به من خسته مهربانی کن
ازانتهای نگاهت مرا شبانی کن
میان خشک مقدس نگاه انسانها
فقط تو کل مرا باز... چش چرانی کن
شب است... زیر پتو با خودم جدل دارم
بیا و دعوی یک کل کل جهانی کن
نگاه تو به دلم ریشه می دواند هی
برای یک دفه من را... تو باغبانی کن
زبان تلخ مرا بین مزه لبهات
فدای مزه گز های اصفهانی کن
دوباره باز کنارم بشین و گوشم را
پر از ترنم سیمین بهبهانی کن
و عشق... مزه تلخی قهوه های ترک
میان قافیه های بدون معنی من
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
آخرین بیت ؟
یلدایتان مبارک