سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      وطن (1)ترکی

      شعری از

      یوسف سیف زاده

      از دفتر شعر از یوسف سیف زاده نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۳۱ شماره ثبت ۱۰۵۷۲۲
        بازدید : ۲۲۳   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      وطن قسمت اول اذری
      وطن یعنی کچن جان و   بدننن
      وطن یعنی اولان باش هر هدفدن
      اولان شیر تک نترس هر بیر کمندن
      دلاور. عاشقی میداندا  جنگ دن
      وطن . یعنی . سرافراز   سربلند  ایران زیبا
      دلاور. سن عزیزم خطه اذربایجان
      اولان دین نون یولنده قانه غلطان
      وطن    یعنی.    شهیدان   شجاع کل استان
      آو سرداران   کی  جان.   قویدی بویولدا
      رحیم واحدی   پیرزاده. عمران پستی اولدی ازاده
      الوبلار  . شهره.  دنیاده. ارادته         به مولایه
      اشیدنده دشمن غرش سردار ایرانی
      آلوب ترس حاکم دشمن سپاهینده
      غفور جدی وشاپور. برزگر ایشق لاندردی ایرانی
      وطن یعنی بنی هاشم نجفی سرداران شهید اردبیلی
      سرافراز   سربلند   سردار سلطانی امیری
      که ایران پرچمین قانان اوجالدی
      وطن یعنی. رشادت تابعیت
       استقامت
      الان. قان. دستمازین   و قلان       آخر نمازین
      شعراز یوسف سیف زاده
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۵۰
      درود بزرگوار
      جالب و زیبا بود خندانک
      طوبی آهنگران
      جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ۲۰:۱۹
      سلام بزرگوار
      دست شما درد نکند
      علی مزینانی عسکری
      شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ۰۴:۳۷
      درودتان باد
      احسنت
      خندانک خندانک خندانک
      قربانعلی فتحی  (تختی)
      يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۴
      درود برشما
      بسیار عالی خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0