جمعه ۲ آذر
کودتا شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ۱۶:۲۵ شماره ثبت ۱۰۵۵۲۱
بازدید : ۱۰۱۷ | نظرات : ۵۵
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
طرحی از چشمانِ تو پاشیده روی قرصِ ماه
دلخوش است امشب گمانم یوسفی در عمقِ چاه
.
در سکوتِ چشم هـایت مردمی زندانی اند
این چه کاری بـود کـردی با گـروهی سربه راه
.
در همــان دیــدارِ آغــازیـن به مــن الهام شد
نیسـتی مـانـنـد بعضـی هـا رفیــقِ نیمه راه
.
دسـت هایم می رسند آخــر به گیسوی تو و...
کودتا خواهند کــرد ایــن ارتشی ها بر سپاه
.
حسـی از تــو در حــوالی ام شکوفا می شود
اتفــاقـاتی شبیـــه آخـــــرِ اســـفــنــد ماه
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
پک. عشق از و مهه. شعبان رسید
عطر نفس خورشید جها ن رسید
با جلوه. ی حسین. عباس و سجاد ع
در ماه منور. یک. ما و سه خورشید رسید
سلام. بر شما. فرا رسیدن ماه. عیاد شعبانه ی مبارک | |
|
شب میلاد شاهین ترازوی کمال و انسانیت شاهکار آفرینش و افتخار آزادگی و انسانیت وآقای آزادگان جهان حضرت سیدالشهدا امام حسین علیه السلام و روز پاسدار بر شما مبارک بادئ | |
|
سپاسگزارم بانو پنام گرانقدر | |
|
سپاسگزارم شین بانو گرانقدر زنده باشید | |
|
سپاسگزارم بانو رحمانی گرامی لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود 👏👏🌺🌺