سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      تا سرزمین آتش و پروانه می آیی

      شعری از

      سیده نسترن طالب زاده

      از دفتر رودخانه های برفی( کلاسیک) نوع شعر چهار پاره

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ۰۰:۵۴ شماره ثبت ۱۰۵۴۷۷
        بازدید : ۲۷۴۴   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده


      پرّان شنهای عقیق و آفتابی زَر٘خ
      بیجاده هایی در تپش ، تکرار در تکرار
      تابنده گیسوی سُخن، از آبنوسی ناب
      شب می نشیند بر خیال خسته ی تبدار

      با مردمکهای سیاهم ، عشق میبارم
      تا شادخواری دلت ، خشتی تهی بر باد
      ناز قرنفلها ، به آغوش تو می پیچد
      لالایی کانون قلبم ، درد بی بنیاد

      بر باله های نازکم ، صبحی دگر دارم
      فوجی کبوتر، دف زنان در خون یشمینم
      تصنیف ماه نخشب از ناسوده٘ رویایی
      با پادزخم عاری از ، هر شعله ی کینم

      شنزار ، آجرگون و سوزن ریز و طوفانی
      با هر دمه، خاری به پای رهگذر دارد
      نستوه-نخلان شررپوشِ شِکَر پیشه
      نجواگرانند و شراب شعر ، می بارد

      در هر بیابان ، طره ی خام عسل جاری
      میسوزد اندام نفیر باد، در بیگاه
      پی٘سودن اسبان لیلی ها ،شکیبی سخت
      باید هماوردی بود ، در این شب جانکاه!

      با ارغوان٘ پیراهن یوسف،چراغانیست
      گَهواره ی نیلین پَروازی تماشایی
      ای قافله سالار ،با سَرواژه ای بشکوه
      تا سرزمین آتش وُ پروانه می آیی ...

      شهریور۱۴۰۰

       
      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0