جمعه ۲ آذر
پیشکش شعری از شقایق رضازاده
از دفتر کلاسیک نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ۰۱:۳۳ شماره ثبت ۱۰۵۴۴۸
بازدید : ۲۷۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب شقایق رضازاده
|
اسم خشک و خالی ام کافیست، جانان پیشکش
حاضرم بعدا بیایی پیشم الان پیشکش
با زبان عادی گاهی بگو که عاشقی
هر دقیقه شعر خواندن زیر باران پیشکش
اخم و تخمت را فقط یک لحظه بگذارش کنار
شادی و خوشحالی و لبهای خندان پیشکش
من به یک سنجاق سر یا شاخه ای گل راضیَم
گوشواره های زیبای برلیان پیشکش
یک قرار ساده کنج کافه عالی می شود
عشقبازی توی جنگلهای گیلان پیشکش
لااقل تا نیمه های کوچه همراهم بیا
بدرقه تا انتهای این خیابان پیشکش
کاش چشمانت کمی از دوریَم نم می گرفت
این که دنیایت شود مانند زندان پیشکش
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از لطف شما | |
|
سلام، ممنون از لطف شما | |
|
سلام وقتتون بخیر، ممنون از لطف شما، خیر نیاز نداره، عادّی دارای تشدیده | |
|
سلام، ممنون از لطف شما، تا جایی که اطلاعات بنده قد میده تعداد هجاها کم و زیاد نشده، اگر موردی بود لطفا اشاره بفرمایید، میتونید شعر رو تقطیع بفرمایید، و سپاس بابت تذکرتون، یک مورد اشتباه تایپی وجود داشت که اصلاح شد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود
موفق باشید