سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      برای تو...

      شعری از

      سیدحسین رضویان

      از دفتر دیوان شعر 《رضوان》 نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ۲۲:۳۸ شماره ثبت ۱۰۵۳۱۰
        بازدید : ۱۲۷   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سیدحسین رضویان
      آخرین اشعار ناب سیدحسین رضویان

       
      برای از تو سرودن بهانه‌ها دارم
      در آتش دلِ خود، عاشقانه‌ها دارم

      عجیب در دل من رخنه کرده چشمانت
      برای دلبریَت، دلبرانه‌ها دارم

      بمان کنارم و رنگی بزن به دنیایم
      ز واژه واژهٔ شعرم، ترانه‌ها دارم

      تمام سهم من از زندگی تویی ای عشق!
      که از تو در دلِ خونین، نشانه‌ها دارم

      من آن کبوتر سرگشتهٔ خزان زده‌ام
      که در بهارِ دلت، آشیانه‌ها دارم ...
       
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۳۷
      درود بزرگوار
      غزلی ناب و زیبا بود
      دستمریزاد خندانک
      سیدحسین رضویان
      سیدحسین رضویان
      شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۵۲
      درود بر شما
      ممنون از نگاه و محبتتون خندانک
      ارسال پاسخ
      علیرضا مرادی( مراد )
      شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۴۰
      سلام و درود سروده ای زیبا و شیوایی است
      درودتان باد جناب رضویان
      برقرار و مانا به مهر معبود
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      سیدحسین رضویان
      سیدحسین رضویان
      شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۵۲
      سلام و درود
      بسیار سپاسگزارم از لطف شما
      پاینده باشید به مهر جناب مرادی عزیز
      ارسال پاسخ
      سیدحسین رضویان
      شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۵۰
      عرض ارادت
      سپاس از نگاه و بذل محبتتون خندانک خندانک
      رضا رضوی تخلص (دود)
      يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ۲۲:۰۸
      سلام و درود
      زیبا سرودید
      خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0