شنبه ۳ آذر
مـلـک پـدری ( دلـربـاعـی ) شعری از یزدان ماماهانی
از دفتر گیتار بی تار نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ۰۶:۰۷ شماره ثبت ۱۰۵۱۷۹
بازدید : ۲۴۳ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب یزدان ماماهانی
|
شـیـری سـر کـفـتـار که تـاج بـگـذارد
روبــاه ز گــرگ ؛؛ تـوقّـع بـاج دارد !!
اینجاست فقط تخمحرامی شهر را :
مُــلـک پـدریِّ خـویـش ؛ مـیـپـنـدارد
یزدان_ماماهانی
_🎼🎸گیـــتار بـیتــــار🎸🎼_
|
نقدها و نظرات
|
درود بر ادیب پر مهر آقای استکی بزرگمهر 🌷 | |
|
درود و عرض ادب خدمت ادیب دوست داشتنی ، محمدرضا جان عزیز و گرامی 🌹🥀
اره داداش مملکت ملک پدری شیادان دینی شده 👉👉 | |
|
هر چی دین و آیین فدای ایران زمین 👉 | |
|
درود بی پایان و سپاس فراوان خدمت مهربانوی گرانمهر 🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود