جمعه ۲ آذر
طرح های چشم شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ۲۰:۴۸ شماره ثبت ۱۰۴۵۵
بازدید : ۸۲۰ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
دوشعراز:خالدبایزیدی(دلیر)
«طرح های چشم»
چشمان ات!
زیباترین گلهاست
به هنگام شکفتن
که بهاررا
باجشن وسرودیاران
به انتظارمی کشد.
چشمانت
سرسبزترین کوهستان هاست
که پرنده ی سرگردان رادردل خود
پناه می دهد
چشمانت
بزرگترین رازهاست
برای درک
ومهربان ترین عشق
برای دوست داشتن
پهناورترین جنگل هاست
که گمشده ی خویش را
درآن می یابد
چشمانت
درخشان ترین ستاره هاست
برای رهائی ازظلمت
وگسترده ترین لانه
برای سکونت
مهمان نوازترین چشمان
برای دعوت
وشیرین ترین
برای مستی
طولانی ترین غزل هاست
برای خواب
وقتی که آن را
آرام ترازمژگان ات
روی هم می گذاری
چشمانت نیک ترین فال هاست
به هنگام بیداری
ورویایت تعبیری ست
برای وصال....
......................................................................................
«به یادتو»
به یاد توخواهم بود
تا آن دم که خورشید بتابد
به یاد توخواهم بود
تا زمانی که ماه نوربرافشاند
پائیز حتی اگرعشقم راپرپرکند
وبه باد فراموشی بسپارد
من همواره دربهاردوستی
به یاد توخواهم بود
ودررویاهایم
گل عشقم را
درگلزارحسنت خواهم کاشت...؟!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.