جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سمانه نوری ( میترا )
آخرین اشعار ناب سمانه نوری ( میترا )
|
تيك تاك
تيك تاك
چه عاشقانه مي گذرند
لحظه هائي كه مي دانند
پشت ِ در ايستاده اي
تا تحويلشان بگيري و
بهار بپاشي بر زمستانشان . . .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.