جمعه ۲ آذر
تب عشق شعری از هدیه شاه عباس پور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۵۵ شماره ثبت ۱۰۴۲۷۷
بازدید : ۱۱۸۶ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر هدیه شاه عباس پور
آخرین اشعار ناب هدیه شاه عباس پور
|
امروز دلم شاد ، کمی خندانم
چون برگ میافتم ولی رقصانم
دلبرم چه خوش پسندیده مرا
او که هم درد است ،هم درمانم
تار مویت شور بر جان میزند
عقل حیران و دل دهد فرمانم
قصه اگر یاد تو را حاشا کند
غصه ایست،شروع آن پایانم
آنچنان در تب عشق میسوزم
گویی که ذکر تو شد هذیانم
گر مرا به قصد خونم ببرند
دل به تو بستم ،نشکنم پیمانم
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد گرامی
ممنونم لطف دارید🌹 | |
|
درود بر شما ،متشکرم
خرسندم که افتخار همراهی در این محفل نصیبم شد🌹 | |
|
سلام بانو گودرزی عزیز
ممنون از شما
شاد و خرم باشید 🌹 | |
|
🌹🌺
سلام سپاسگزارم
سرافراز باشید | |
|
درود و وقت بخیر
سپاسگزارم از لطفی که نسبت به بنده دارید
سلامت باشید🌹
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
موفق باشید