دوشنبه ۵ آذر
چشمِ تو شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ۰۶:۴۶ شماره ثبت ۱۰۴۱۹۹
بازدید : ۱۶۵ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
چشمِ تو
چشمِ تو یه جای خوبه
برای زندگی کردن
برای خود را شناختن
برای بنده گی کردن
چشمِ تو یه جای خوبه
برای عبادتی خوب
بهرِ بوسیدنِ نامهای بیشمارت
به تو افتخارکردن
بازهم ، و بازهم ،
بدونِ شرط ،
بنده گی کردن
چشمِ تو یه جای خوبه
برای سجده ای ممدود
برای اعمالِ خوبی ،
تا که رشد کند نهالی
یکریز بالندگی کردن
چشمِ تو یه جای خوبه
تا که غم را دور بریزم
جایش لبخند نشانم
جای جشن ها و سرور و،
دم بدم خنده گی کردن
جای خوبی که همه ،
شرک ها و کفرها را
از خودم دور بریزم
بهرِ ایمانی و،
استقامتی خوب
یکدندگی کردن
بهمن بیدقی 1400/8/4
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار تشکر میکنم از نظر لطفتان سلامت باشید و مسرور
| |
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار تشکر میکنم از نظر لطفتان و سپاس از بداهه ی زیبایتان سلامت باشید و مسرور | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار تشکر میکنم از نظر لطفتان سلامت باشید و مسرور در پناه حق | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار تشکر میکنم از نظر لطفتان سلامت باشید و مسرور در پناه حق | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای فتحی بزرگوار تشکر میکنم از نظر لطفتان سلامت باشید و مسرور در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و عارفانه بود