يکشنبه ۴ آذر
شمع و گل و پروانه شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ۰۰:۴۷ شماره ثبت ۱۰۴۱۶۴
بازدید : ۲۳۷ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
شمع...
یادم می آورد
جانم تا ابد برایت سوختنی ست
گل...
یادم می آورد
عطرت تا ابد برایم ماندنی ست
پروانه...
یادمان می آورد
عشق تا ابد برایمان دیدنی ست...
مینافتحی(آفاق)
|
نقدها و نظرات
|
درودا جناب عزیزیان گرانسنگ
سپاسگزارتانم جانتان بر قرار آرامش
🌺🍃🌺🍃🌺 | |
|
جناب خوشرو عزیز درود بر شما
سپاسمندتانم جانتان مانا
🍁🍁🍁 | |
|
درود استاد بزرگ
سپاسمند حضورتانم عشق میهمان همیشگی قلب مهربانتان
🌲🌲🌲🌲🌹 | |
|
درود جناب محمدی ارجمند
سپاس از بودتان سرافراز باشید
🍁🍁🍁 | |
|
درودها جناب رضوی ارجمند
سپاس از بودتان سرافراز باشید
🌻🌼🌻🌼🌻🌼 | |
|
درودتان استاد معینی ارجمند سپاسگزار مهرتانم شادی تان فزاینده | |
|
درود جناب آزاد ارجمند سپاس از حضورتان برقرار باشید | |
|
سلام بانو گودرزی عزیز سپاسگزار حضورتانم سلامت باشید | |
|
درود بر شما جناب استاد صوفی بزرگ
سپاس از حضور دلگرم کننده شما بر قرار شادی و مهر باشید
🌻🌷🌻🌷🌻🌷 | |
|
درودها بانو عمارتی جان
سپاسمندتانم الطافتان مستدام
😍🌹 | |
|
به به استاد دلنواز🌹 درود بر شما جناب استاد انصاری بزرگ منش
سپاسگزار مهر حضورتانم و چقدر خوشبختم که لایق این بداهه های شیرینم
🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷 | |
|
درودها جناب ابراهیمی والامقام سپاس از حضورتان جانتان پاینده | |
|
سلام جناب صادقی ارجمند
سپاسگزارتانم پاینده و شادان باشید
🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹
| |
|
درود جناب آروین گرامی سپاس از حضورتان مهرتان پاینده | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تفسیری سپید از شمع و گل و پروانه ارائه کردید
🌺🌺👏👏