چهارشنبه ۱۶ آبان
میخواهمت شعری از نیلوفر(دختر پاییز)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ۲۳:۱۳ شماره ثبت ۱۰۴۱۳۶
بازدید : ۲۳۰ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر نیلوفر(دختر پاییز)
آخرین اشعار ناب نیلوفر(دختر پاییز)
|
همچو ابی در بیابان دلم میخواهمت
همچو پرواز در پر پروانه ای میخواهمت
همچو شعری بر لب شاعر دل از بری
همچو ماهی بر دل تاریک راه میخواهمت
همچو شاه قانون دل را از بری
دلبرِ جان منی جانان من میخواهمت
دل و جان مرا را از تن کجا کندی ای جان دلم ؟
از راه بیراهم و ای ماه دلم میخواهمت
جان من از تن با امدنت برکنده ای
پاک باخته جان از دل چون تورا میخواهمت
همچو ماهی ام و تو ای دریای من
با لبان تشنه ام دریای من میخواهمت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است
جسارتا قافیه ندارد