جمعه ۲ آذر
سه کوتاه زمان و مرگ شعری از زیبا آصفی(آمــین)
از دفتر سایۀ سکوت 3 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ ۰۰:۲۳ شماره ثبت ۱۰۴۱۱
بازدید : ۷۸۳ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر زیبا آصفی(آمــین)
آخرین اشعار ناب زیبا آصفی(آمــین)
|
1
چه درد آوراست
رقص تکراری عقربه های ساعت
وقتی،
گذر کشتی طوفان زدۀ عمر را
بر امواج شلاق خوردۀ زندگی
به تماشا می نشیند...
2
صدای گام های شتابزدۀ زمان
در گوشم پیچیده و
از ارتعاشِ پردۀ گوشم
زلزله ای بپا شده
عفریت مرگ
پشت کدام زایش دلتنگی
در انتظارِ
نابودی اندیشه نشسته؟!!!...
3
ماسه های ساعتِ شنی
چه شتابان
ظرفِ زمان را پُر میکند،
وقتی که سایۀ مرگ
با مرثیۀ سکوت
قامتِ دیوارِ خانه را
به انتظار نشسته...
زیبا آصفی(آمــین)20 /آذر/91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.