يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
صوفی پاکباز
نازنینم جرعه ای عشق مرا نوشم ده
وز این افسرده حالی مرا فراموشم ده
ما اسیر دیار دلنوازان همچنان همرهیم
یارا صوفی پاکبازم خرقه و پاپوشم ده
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب خدمت استاد استکی ادیب و شاعر نام آشنا
تشکر و ممنونم | |
|
سلام و درود استاد محمدی ادیب و شاعر گرانقدر
سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ادب بانو بهرامی بزرگوار و عزیز
ممنون و سپاسگزارم | |
|
سلام و درود استاد دهنوی عزیز و بزرگوار
سروده های زیبایی دارید یکی دوستانی که من هر روز جستجو گر هستم شمایید
سر سلامت باشید به مهر | |
|
ای دوست کجایی تو را منتظر بسیار
بفرجت نمایان شو ، مشتاق تو را بسیار
سلام و درود بانو آهنگران بزرگوار و عزیز | |
|
سلام و عرض ادب خدمت استاد خودم استاد معینی ادیب و شاعر توانای عزیز
سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ادب بانو عمارتی بزرگوار
سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بانو امیریان عزیز ادیب و شاعر گرانقدر
ممنون و سپاسگزارم بانو | |
|
سلام و درود استاد آبسالان عزیز و بزرگوار
سپاسگزارم | |
|
سلام درود جناب علیپور ادیب گرانقدر
سپاسگزارم | |
|
سلام درود بانو گودرزی ادیب و شاعر بزرگوار
سپاسگزارم | |
|
سلام و درود استاد رضوی ادیب و شاعر گرانقدر
سپاسگزارم | |
|
سلام و درود استاد خسروی فرد عزیز
سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بانو وفایی بزرگوار
سپاسگزارم | |
|
سلام وسپاسگزارم جناب افشاری بزرگوار
| |
|
سلام و عرض ادب استاد افضلی عزیز
سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دو تا بیت زیبا بود