شنبه ۳ آذر
سر آغاز ظلم شعری از زینب نائینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۰۴ شماره ثبت ۱۰۳۷۹۹
بازدید : ۳۶۲ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب زینب نائینی
|
دانی پدرم فاتح مشکات و شفیع است
دانی که سرآغاز مصیبت ز ربیع است
ســیـلی و کــبــودی،دَرِ آتــش زده بـابـا
پنهان شده قبرم که به آغوش بقیع است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
یا زهرا(س)