جمعه ۲۵ آبان
عشق من حرفی بزن ! شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ ۱۷:۳۷ شماره ثبت ۱۰۳۷۰
بازدید : ۶۷۹ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
واژه ها جون می کننن
رو لبای بسته مون
دلامون راه نمیدن
به نگاه ِ خسته مون
آینه ها می شکنن
تو سکوت ِ این اتاق
دلامون مثل زغال
میسوزن توی اجاق
عشق من چیزی بگو
عشق من حرفی بزن
هر چی داری تو دلت
بگو حرفاتو به من
بیا تا کاری کنیم
دل ها آزرده نشن
برسیم به گلدون ها
گل ها پژمرده نشن
پرده ها عبوس نشن
واسه ی پنجره ها
عکسامون خجل نشن
از شب خاطره ها
عشق من چیزی بگو
عشق من حرفی بزن
هر چی داری تو دلت
بگو حرفاتو به من
بگو تا اطاق خواب
نشه دلمرده و سرد
ذهن ِ نرم متکا
نبینه کابوس درد
شادی ها پر نکشن
بپَرن از لونه مون
دلامون قهر نکنن
که نیان به خونه مون
عشق من چیزی بگو
عشق من حرفی بزن
هر چی داری تو دلت
بگو حرفاتو به من
|