شنبه ۳ آذر
همنشین شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۰۳ شماره ثبت ۱۰۳۶۹۰
بازدید : ۱۲۰ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
پیش گل گر نشینی معطر میشوی
پیش بلبل گر نشینی سخن ور میشنوی
پیش لیلای زمان مجنون نرو
پیش مجنون رو که لیلای دیگر میشوی
پیش آنی رو که داروی توست
گرچه درمانم ندارد لیک بهتر میشوی
|
نقدها و نظرات
|
جناب استکی بزرگ ازلطف شما سپاسگذارم | |
|
سپاس بر شما جناب مرادی بزرگوار
| |
|
درود بر شما بانوی بزرگوار بینهایت سپاسگذارم | |
|
جناب آزاد ضمنا شعر هم آزاد سروده شده است | |
|
بانوی آهنگران همیشه لطف میفرمایید سپاس بر شما | |
|
درود بر استاد بزرگ خودم در پناه حق باشید سپاسگذارم از شما | |
|
درود بر شما گل ها نثارتان باد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیبا بود