توصیه کرونایی به پدرو مادر
نام خداوند آغاز گر هر کلام است
زیباترینش بر پدر ومادر سلام است
پدرم فصل زمستان در راه است
کرونا همچنان پا بر جا است
این روزها آمار مبتلایان غوغاست
مادرم امنیت به خانه ماندن بالاست
چون میانهی عمر تو را در راه است
آگاه باش که خطر در کمین گاه است
کرونا نزد ما یک مهمان است
برای مرد وزن ،پیرو جوان است
چون نفسها به شماره افتاده است
در خانه ماندن شما بهترین راه است
هرچند که لبخند لبت نا پیداست
ماسکی که زدی به صورتت زیباست
ناچار اگر رفتی بیرون پی کاری
سعی کن خودت را به خدا بسپاری
رعایت کن فاصله را تا گرفتار نشوی
درمانده و بیچاره و تب دار نشوی
در مترو و اتوبوس اگر نشینی
دست به هر چیز نزن تا ضرر نبینی
آنکس به خانه ماند و نرفت در خیابان
مهر بزد بر امنیت خود از دل و جان
آنکس ببست چشم وشد کر وکور
الان ز جور این مرض خوابیده بر گور
آمار رفتگان همه اندرز وپند است
به عالم زنگ اخطاری بلند است
بهرامی
البته آمارها اگر درست باشند!
جز آماردادن ، انگار درمانی و چاره ای نیست که بیاندیشند
واقعاً دوران رکودِ همه چیز است مِن جمله اندیشه و دانش های کاربردی
سلامت باشید شماو خانواده ارجمندتان و همگان
درپناه امن خدا