پنجشنبه ۱ آذر
گنجشک شعری از فاطمه گودرزی
از دفتر پاییز نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۷:۲۳ شماره ثبت ۱۰۳۵۱۴
بازدید : ۲۳۸ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب فاطمه گودرزی
|
مثل گنجشکی
که شب به پنجره ات می خورد
پرت می شوم گوشه ی خیالت
روز شمار روزهای نبودنت
را ورق می زنم
یک روز .یکسال. ۲۰ سال ،
شاید هم بیشتر
انقدر زمان سخت گذشت که
گاهی روزها یادم می رفت
یادداشت های نبودنت را بنویسم
و روزهایی
که درخیالت غرق بودم
حساب شان از دستم خارج شده
قصدم گلایه نبود،
کمی درد و دل کردم
در کنار خیالت
من به دنبال هم صحبتی شیرین
برای کنار چایی یخ زده ام می گشتم
خوب می دانم
تو که باشی
همه چای های من یخ می کند
اصلا یادم می رود
که باید چای را داغ نوشید
می دانم تو که باشی
من هر روز
در دریای آبی چشمانت
غرق خواهم شد
آیا کشتی نجاتی
برایم خواهی فرستاد؟؟ ........
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد عزیز روزبخیر من یک شاعر تازه کارم ک با وجود اساتیدی چون شما سعی دارم کمی بهتر بشوم انچه ک بر دفتر مینویسم همه از دلم و احساسم سرچشمه میگیرد و در واقع کلامی ناخواسته است .از دنیای ادبیات اطلاعات کمی دارم ک سعی میکنم با مطالعه ضعف ادبی خودم رو بهتر کنم. بنابراین وقتی اساتیدی شون شما و سایر دوستان نظر لطفتان شامل حالم میشود. بسیار خوشحال میشوم و کوشا تر در رفع ایراداتم . سپاسگذارم ک نظر میدهید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثل تو دیگر در پهنه زمین
تکرار نخواهد شد
اما با تکرار صـلوات بر تـو،
نور حضورت را در
قلب خود احساس مى کنیم
رحلت پیامبر اعظم (ص)
و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تسلیت باد