سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
|||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
گردش روزگارخیلی بدجور میچرخه
هر بار که میچرخه خانه های زیادی رو ویرانه میکنه
خیلی ها از نوزادی تو کاخ و ویلا بزرگ شدن
مادرهایی هم هستن که جگر گوششو تو راه گذاشتن
خیلی ها هستن سر سفرشون جوجه کباب چیده شده
بعضی ها هم تو سطل آشغال دنبال پس مانده های مردم میکردم
خیلی سگها تو تخت خواب میخوابن
جوانهای زیادی کارتن خواب هستن
بعضی ها هم هستن تو دنیا انسان کفتار نما هستن
خیلیها هستن کلیشونو میفروشن با یارانه زندگی میکنن
بعضی ها تو ناز و رفاه ماشینشو دوتا دوتا میخره
تا نوزاد بدنیا میاد به اسمش خونه میخرن تو پرقو بزرگش میکنن
بعضی ها هم از گشنگی بچشونو سقط میکنن
چقدر بد رسم و رسومی داره روزگار
کدوم بی ایمان سرنوشت فقیر رو داده نوشتن