سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    بانوی آرامش

    شعری از

    مهدی ملکی الف

    از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۲۷ شماره ثبت ۱۰۳۴۴۷
      بازدید : ۹۹   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    به عشقت روز و شب دیوانه‌ام بانوی آرامش
    شدی آرامش کاشانه‌ام بانوی آرامش
    نباشی خانه‌ی آرام من آوار خواهد شد
    نباشی از غمت ویرانه‌ام بانوی آرامش
    برای قلب مجنونم تو بی اندازه لیلایی
    اسیر بهترین افسانه‌ام بانوی آرامش
    دلم را غرق مستی می‌کنی با چشم زیبایت
    کنارت با جهان بیگانه‌ام بانوی آرامش
    چه بی اندازه ‌روشن کرده‌ای شب‌های تارم را
    چه غوغا می‌کنی در خانه‌ام بانوی آرامش

    شاعر: مهدی ملکی الف
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    مهرداد عزیزیان
    يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۴۴
    درود بر شما جناب ملکی گرامی
    به روال سابق ، این غزلتان نیز زیبا و با کیفیت بود
    ردیف زیبایی نیز برای آن انتخاب کرده بودید که در گیرایی شعرتان سهم قابل توجهی داشت
    👏👏🌺🌺
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۵۶
    درود بزرگوار
    غزلی ناب و زیبا بود
    موفق باشید خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۴۰
    طبعتان جوشا
    زبانتان گویا
    قلمتااان نویسا
    دلچسب و زیبا شعری بود
    هزاران درود
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    علی مزینانی عسکری
    يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۳۳
    سلام و عرض ادب
    دستمریزاد
    خندانک خندانک خندانک
    رضا رضوی تخلص (دود)
    دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ۰۷:۵۹
    سلام و درود جناب ملکی
    بسیار زیبا بود
    شاد باشید و سلامت
    ایام شهادت پیامبر اعظم (ص) ، امام حسن مجتبی (ع ) و حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) بر جنابعالی تسلیت
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0