ا🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
ا🌿🌹🌿🌹
ا🌹🌿
ا🌿 #زبانحال
ا🌹
جناب #زینب_کبری
در اربعین حضرت سیدالشهدا
" بلالی زینب "
دیار شامیدن گلوب ، باشی بلالی #زینبون
گلوبدی قبریوه قوناق ، سنون وفالی #زینبون
دور ایله پیشواز ئوزون ، بو قامتى كمانيوى
قوجاتدى شام و كوفه نون ، غم و ملالى #زینبون
بو قیخ گونی نه چکمیشم ، خدای لا یُرى بولور
بدنده درد و غصه دن ، وار انهلالی #زینبون
گئدنده بو دیاریدن ، واریدی چوخ یاران سنون
یاراوی باغلیانمادی ، بدن یارالی #زینبون
گلوبدی مرهم ایلیه ، یارالاریوا بیر به بیر
عذاره اشکین ایلیه ، روان عزالی #زینبون
یقین کی گوزیاشیم اولار ، جراحته دوا بوگون
گئدنده آغلیانمادی ، سنون حیالی #زینبون
قوری یر اوسته بی کفن ، گئدنده قالدى پیکرون
بو غمده باغری قان اولوب ، پوزولدی حالی #زینبون
قویانمادیم مزاره من ، او جسم پاره پاره وی
بو نسکلینده دیغلیه ، وار احتمالی #زینبون
سسون فداسی دئ گوروم ، یارالی یاخشی دور یاران
اولا فدا او جسمه کی ، اولوب یارالی #زینبون
هزار حیف ئولمديم ، بو غملی کربلاده من
دعا ائله کی عمرونون ، یته زوالی #زینبون
دؤيولموشم سویولموشام ، ياناندا خيمه يانموشام
الی قاليب بئلنده گور ، آنان مثالی #زینبون
#رقیه دن خجالتم ، مزاریوه گلنمدی
ولی سلام. ایلدی ، سنه غزالی #زینبون
او قدر یاندی آغلادی ، فراقیوه دؤزنمه دى
#شهیده اولدی دفن اولوب ، گوزل مارالی #زینبون
خدا بولور نه نوعیلن ، باجین بالاوی دفن ائدوب
او قانلی کوینگین ائدوب ، كفن بلالى #زینبون
اوپوبدی نیلی صورتین ، بالانی باسدی باغرینا
مزاره قویدی جسمینی ، قدی هلالی #زینبون
بئله يازيبدى نوحه سین ، سنون او غملی نوکرون
امیدی وار #زیارته ، سسی نوالی #زینبون
وئر اذن (#فرقان ) ایلسین ، حریم پاکیوه گذر
توسل ایلیوب سنه ، وار اشک آلی #زینبون
اونوندا وار منیم کیمی ، گوزی بو قانلی مقتله
گله بو یرده جان وئره ، او کربلالی #زینبون
💥19صفرالمظفر سال1442ه.ق💥
اربعین آقا اباعبدالله
99/7/16
🌹
🌿
🌹🌿
🌿🌹🌿🌹
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
🌑 # یاَليتنَي_كُنتُ_مَعَكُم
ياأَباعَبدِاللّه ، وَأَفوزُ فَوزاََ عَظيماََ 🌑
یا حسین شهید (ع)