يکشنبه ۲۷ آبان
به نام دین شعری از رضا حمیدی راد(احسان)
از دفتر دلسوخته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۶:۳۶ شماره ثبت ۱۰۳۳۱۷
بازدید : ۳۰۱ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر رضا حمیدی راد(احسان)
آخرین اشعار ناب رضا حمیدی راد(احسان)
|
خوابیده در وجود من خسته در کمین
شیری که در قلمرو خود می شود امین
شیری که جای نعره فقط ناله می کند
دندان به استخوان کشد و پنجه بر زمین
شیری شبیه خویشم و ترسی ندارم از
هر عوعویی ز هر سگی و توله سگ ،،همین
بر تن نموده کسوت میش و چریده ام
عضوی شدم به گله ی میشان نازنین
من دیده ام به چشم خود آن صحنه های درد
چوپان گلوی برّه بریده به نام دین
وقتی شغال بیشه ی همسایه می برد
از پاسپان گله،، دلش را برای کین
شیری، اگر بکشد نعره می زنند
مُشتی به پوزه اش وَ دهان بند آتشین
دیگر نمی شود به خدا هم گلایه کرد
اینجا فروش می رود آن رب العالمین
کافر که کافر است و حسابش جدا به دین
آخر شکسته قلب خدا هم ز مومنین
گویا که جای ناله فقط نعره می کشی
شیران بهتر از تو شده موش در اوین
رضا حمیدی راد
|
|
نقدها و نظرات
|
به به سلام به روی ماهت خواهر عزیزم ممنونم | |
|
مهرداد عزیزم همین که سر می زنید دنیایی ست برای من | |
|
استاد عزیزم افتخاری دادید مزین فرمودید عمرتان دراز و با عزت | |
|
درودتان باد جناب آزاد عزیز
| |
|
جناب رضوی عزیزم ممنونم از حضورتان | |
|
جناب غریب مهربان حضورتان مایه مباهات است | |
|
مراد گرامی ام عمر و زندگیتانم زیبا باد | |
|
موید و پیروز باشید بانو | |
|
سپاس بانو مزین فرمودید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دروداحسان عزیز
بسیارزیباست