جمعه ۲ آذر
معنی من شعری از شیشه گر (زخم تیشه)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ ۱۱:۳۰ شماره ثبت ۱۰۳۲۴
بازدید : ۹۰۴ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر شیشه گر (زخم تیشه)
آخرین اشعار ناب شیشه گر (زخم تیشه)
|
بازهم آنسوی پرچینی
تنهاعطر تنت را باد می آورد...
چشمهایم را می بندم......
وچقدر زود نقش میبندد
معنی من بی تو.........
من به تو محتاجم.
مرگ من قحطی این خاطره هاست........!!!!
کاری از محسن (زخم تیشه)
ممنونم که اجازه دارم در کنارتان باشم اکثرکارهایم در بلاگفا قابل رویت است اگر قابل دونستید به ادرسmohsen312460blogfa.comمراجعه فرمایید همچنین تلاش خواهم کرد تا کارهای بهتری بنویسم با نظراتتون اعلام بفرمایید در انجمن شما عزیزان بمانم وکارهایم را از بلاگفا انتقال دهم یا خیر متشکرم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.