چهارشنبه ۷ آذر
فندک خالی شعری از محمد جواد عطاالهی
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ ۲۳:۰۶ شماره ثبت ۱۰۳۱۶۰
بازدید : ۴۹۹ | نظرات : ۴۶
|
دفاتر شعر محمد جواد عطاالهی
آخرین اشعار ناب محمد جواد عطاالهی
|
عمری که سوخت گوشه لبها، حالی شبیه فندک خالی
سیگار های رنگ پریده بر سنگ فرش های زغالی
گرمای این محله همیشه در دود چشم های تو جاری
در دود چشم های تو دنیا گویا که قصه ایست خیالی
تا گور ها درون تو خوابند بیدار های شهر شبانه
در کوچه می شوند روانه بی هیچ پرسشی و سوالی
بگذار نخ به نخ کفنم را آتش کنم که سینه ی داغم
چون کوره ایی دوباره بجوشد زیر دفینه های سفالی
دیر آمدی و دیر رسیدی دستان پر توان حسودان
ما را از آن درخت محبت چیدند در زمانه ی کالی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد گرامی ممنونم از لطف شما سلامت و پایدار باشید | |
|
سلام جناب آزادبخت ممنونم از لطف شما واژه ها تقریبا در یک طیف اند ، اگر منظورتان همین است شما درست می فرمائید | |
|
سلام خوش آمدید ممنونم از لطف و همراهی شما | |
|
سلام استاد گرامی بزرگوارید ممنونم از لطف شما | |
|
سلام بر ایمان بزرگوار ممنونم از لطف همراهی شما عزیز گرامی شما درست می گویید باید راحت تر بنویسم سلامت و برقرار باشید | |
|
سلام ممنونم از لطف شما در پناه حق | |
|
سلام جناب بیدل ممنونم از لطفتان | |
|
سلام ممنونم از شما جناب بدری | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما ،زیبا بود عزیز🌺🙏🌺