يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
نوشتند
تقدیر ما را ز چه به عجب آبادش نوشتند
بدبختی و آهش را چرا؟ حواله ما نوشتند
امروز به فردایش به چه امیدش ننوشتند
همه را که بردند، حساب به جیبش ننوشتند
فروختند همه، هوا را به بزرگواری ننوشتند
شرم به حالم، جیب گشاد مدیرش ننوشتند
به تحریم و فلاکت ویروس را بقلم ننوشتند
خدایا ز چه ما را به نقشه جهانش ننوشتند
|
نقدها و نظرات
|
استاد استکی بزرگوار
شما دریا و ما قطره ای پس آن
لطف دارید | |
|
استاد بیدقی بزرگوار نظر لطفتان است | |
|
استاد آزادبخت نظر لطفتان هست | |
|
استاد انصاری بزرگوار
شما دریا و ما قطره ای پس آن
لطف دارید | |
|
درود بر شما و قلمتان بانوی عزیز | |
|
درود بر شما استاد مراغه عزیز
تو چون دریایی من قطره ای پس آن
سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود