سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 25 آبان 1403
    14 جمادى الأولى 1446
      Friday 15 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        جمعه ۲۵ آبان

        خوشه های شغال

        شعری از

        سیده نسترن طالب زاده

        از دفتر راپا(سپید) نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ ۲۱:۲۳ شماره ثبت ۱۰۲۷۵۴
          بازدید : ۴۱۷۹   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        فرشته های کال، خوشه های وحشی شغال
        کوتولگان ریشدار تیغ و سنگسار دره ها
        ضمیر ناخجسته ی تو و دهان شوربختیت
        عقیق زخمها و بارهنگ خاطرات دیرآشنا

        شقایقی کشیده ابروان خسته در غلاف
        تنی شکسته ، در مصائب حزین هر کلاغ
        تمام ژست سایه های سوگوار گنگ دیر
        سکوت و حبسهای خانگی عطر سبز باغ

        ببار ، همزبان زیر پرز نیل آسمان مشترک
        برای این وداع تلخ با ترانه های لیبرال
        غروب میکند خدای لاشریک در خزان تو
        دوباره کابل کبود و بغض فصلهای لال

        بیا پرو بکن ،خیال رزم و صلح را عزیز
        من از دل جهان باکره به شعر میدوم
        بیا و یاغی همیشه قهرمان شرق باش
        پرنده ی رهای سالهای برف دم به دم

        شبیه مرگ ممتد هزاره های دور و دیر
        تو یادبود جنگ نابرابر و روایت شبی
        شکست نارس تو را ،چگونه آه ها رقم زدند
        تو که میان قیرناکی دل زمانه ، کوکبی ..






         
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        2