جمعه ۲ آذر
پدر بزرگ شعری از طاها عطاردی
از دفتر آئینی نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ۱۸:۳۵ شماره ثبت ۱۰۲۳۹۷
بازدید : ۳۱۱ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب طاها عطاردی
|
چندیست بسیار دل تنگت هستم پدر بزرگ
در نبودت چشمانم را خون کردم پدر بزرگ
آبی روشن آسمان
شد سرخ در هجران
دگر از هجران بی پایان درماندم
یاد آن روز ها که در آغوشت میخوابیدم
در این روز ها خاطرات چون تیغ میخورد بر جگرم
بیا که دیگر خونین جگرم
تو را به خدا بیا شنوای درد هایم
مگر نمی بینی که در درد ها تنهایم
تو رفتی و من تنها شدم
در قلب کسی را دارم
اما دور از او شدم
در شب هر دو را مهجور شدم
دگر از ماه و شب بی زاری دارم
چرا که بر دردم درمانی ندارم
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم انشاالله سلامت باشید🙏🏻🌹🌹 | |
|
ممنون از نقد و راهنماییتون متشکرم خدا امواتتون رو رحمت کنند🙏🏻🌹🌹🌹 | |
|
متشکرم ممنون🌹🌹 بسیار زیبا متشکرم🌹🙏🏻 | |
|
با تشکر از نقدتون ممنونم سلامت باشید🙏🏻🙏🏻🌹🌹🌹🌹 | |
|
متشکرم سلامت باشید خدا اموات شما رو هم رحمت کنند ممنون متشکرم نظر لطف شماست قطعا برای من باعث افتخار خواهد بود که استادی همچون شما بخواهد من رو نقد و راهنمایی کند متشکرم حتما ، قطعا خوشحال خواهم شد از نظرات شما و منتظر میمانم🙏🏻🌹🙏🏻🌹🙏🏻🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
روحشون شادوقرین رحمت الهی