جمعه ۲ آذر
کوچه خاطرات شعری از طاها عطاردی
از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ۱۲:۰۱ شماره ثبت ۱۰۲۶۰۰
بازدید : ۲۴۷ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب طاها عطاردی
|
خوشم که بر زمینی گام بر میدارم
که روزی رده قدم هایت بر آن بوده
بر حرمی پا می گذارم
که میبینم جای پاهایت بوده
از آن مسیر میروم
که سخن هایت در آن مکان گفته
از آن خانه ای میگذرم
که زمانی دیار ما بوده
که با یکدیگر در آن میرفتیم
چه خاطرات خوشی در آنجا نهفته
از هوایی میگذرم
که روزی صدایت در آن پیچیده
بر دیواری دست می گذارم
که زمانی تکیه گاه ما بوده
از آن کوچه میروم
که گردشمان آنجا بوده
بی تو اما با چه حالی من از آن کوچه گذشتم
|
نقدها و نظرات
|
مرسی متشکرم بسیار زیبا🌹🙏🏻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است