يکشنبه ۴ آذر
دیوار سنگی شعری از مهتاب مافی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ ۲۲:۵۳ شماره ثبت ۱۰۲۳۲۰
بازدید : ۱۲۳ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب مهتاب مافی
|
پشت این دیوار سنگی
آدم ها شادند و غمگین
یکی بیمار در بستر مرگ
یکی در هز یک آهنگ
یکی در قصه ی پیوند
یکی در غصه ی فرزند
یکی غرق در مال و ملائت
یکی در کنج هلاکت
یکی ظالم در کاخ مرمر
یکی در بیقوله ، معطل
یکی بی هنر، دغل باز
یکی مکتب خوانده ، بیکار
یکی دزد مال مردم
یکی یغماگر کشور
یکی در عیش تا به صبحگاه
یکی در فراق دلدار
یکی آزاد و دلاور
یکی سرسپرده آدم
یکی محکوم به حکم مشروب
یکی حاکم شده با زور
این یکی و آن یک آدم
همه مخلوق یک خلقت
مهتاب
۴ شهریور ۱۴۰۰
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
هز؟