يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر رضا حمیدی راد(احسان)
آخرین اشعار ناب رضا حمیدی راد(احسان)
|
آنقدر حادثه رخداده میان من و تو
هر چه غم بوده فرود آمده جان من و تو
آنقدر ظلم و جفا شد به من از جانب تو
تا خدا فاصله افتاده میان من و تو
تا خدا فاصله انداخته آنکس که تویی
سوزد از کینه ی من هر دو جهان من و تو
تا قیامت پی تو در بدر هر درکم
چون کنم با تو ، نباشد که به سان من و تو
دیگر آن آبِ نباید ، که گذشت از سر من
هر چه سودا شد اگر ، شد به زیان من و تو
آبرو برده ای از من به کدامین گنه ام
شده منفور جهان نام و نشان من و تو
با دورغی که تو گفتی به من از شوق بهار
کرده ای هر چه بهار است ، خزان من و تو
رضا حمیدی راد
|
نقدها و نظرات
|
چه خوب که سر می زنید به صفحه حقیرانه ما | |
|
درود استاد عزیزم ممنونم که شاگردتون رو مورد لطت خودتون قرار می دین | |
|
سپاس جناب انصاری ممنون از بداهه زیبایتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
🌺🌺🌺
🌺🌺🌺✋