سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      پیر مغان

      شعری از

      علیرضا یادگاری

      از دفتر بوی شب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۱۴ شماره ثبت ۱۰۲۱۵۷
        بازدید : ۱۱۰   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علیرضا یادگاری

      در تنم یاد تو را روح و رواݩ میدانم
      بلبلم بوی تو از فصݪ خزاݩ میدانم
      سنگ سرخے ڪه دهد امݩ و اماݩ مالک را
      مݩ نخواهم ڪه تورا سنگ یماݩ میدانم
      پیر منبر چو ز اسناد و احادیثٺ گفت
      گفتمش پیر ؛ مݩ اورا به عیان میدانم
      علٺ گم شدنٺ در دݪ و چشمم چیستے
      آمد اینڪ به خیالم ! ز بداݩ میدانم
      عالم و فاضݪ و پیرم به جهان آگاهم
      الغرض پیش تو خودرا چو شباݩ میدانم
      در لغٺ نامه ے چشم تو تغوّر ڪردم
      مݩ فقط جمله دݪ ، یار بماݩ میدانم
      اگر استاد مݩ از حاصل عمرم پرسد
      در ازݪ هرچه بگفتند ، هماݩ میدانم
      ترسم از پرسش قبرم ڪه ز ربّم باشد
      مݩ فقط نام تو اے پیر مغان میدانم
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ ۱۰:۲۳
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و دلنشین بود
      موفق باشید
      "غریب تشنه ای فریاد میزد
      حسینم من،حسینم من،حسینم" خندانک
      محسن ابراهیمی اصل (غریب)
      دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ ۱۴:۲۴
      درود بر شما خندانک خندانک خندانک
      زیبا سروده اید خندانک خندانک خندانک
      طوبی آهنگران
      دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ ۱۴:۳۶
      سلام جنای یادگاری
      باید بگویم غذلی بسیار زیبا
      از جنا بتان خواندم احسنت بر شما
      محمد باقر انصاری دزفولی
      دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ ۱۷:۰۸
      بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
      شاعر بزرگوار
      لبهای غزل خندید
      در دل طربی افتاد
      از از خواندن شعرهایت
      در دل فرحی افتاد
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      محمد علی رضاپور
      دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ ۲۳:۰۷
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0