جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته
آخرین اشعار ناب حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته
|
قسم به هنگامی که جمال تو در دلم آتش عشق را شعله ور کرد
قسم به صدای تو که اذان صبح و ظهر و مغرب من شد
قسم به چشمانت که قبله گاه من و ضریح پاک دلتنگی های من هستند
تو واژه ی زن بودن را، لطافت جفت بودن را،
برای مردت حریر بودن را
عاشق شدن و شیدا کردن را،
بیقرار کردن را
چه خوب میدانی و چه خوب ادا میکنی
باتو فهمیدم بوسه چیست...!
باتو دانستم که سوختن در آتش عشق یعنی چه...!
باتو اشکهایم معنا گرفتند
باتو من عاشق شدم
لمس تو در آغوش آرزوی خود خدا بود...،
که نصیب من شد....
حیرتی تلخ در وجودم از نداشتنت
از دوریت شعله می کشد
ای کاش روزی به تو برسم
می خواهم برایت بنویسم
اما میترسم
که نوشته هایم دردم را دوا نکند
تو بدانی چقدر دوستت دارم و کاری از دستت بر نیاید
با این حال برای تسکین دلم می نویسم
می نویسم
عشق تکرار نشدنی من بداند چقدر دوستش دارم
#حانیه_سادات_باغبانی
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما مچکرم آقای استکی بزرگوار | |
|
سلام مچکر خوشحالم مورد پسند واقع شد | |
|
چه سروده زیبایی احسنت به راستی عاشورای حسینی دوباره روی تکرار
| |
|
خیلی مچکر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
متن ادبی زیبایی است