خوشا روزی که فردایش تو باشی
خوشا عشقی که جادویش تو باشی
خوشا شهری که شهردارش تو باشی
خوشا دشتی که آهویش تو باشی
خوشا سری که گیسویش تو باشی
خوشا چشمی که ابرویش تو باشی
خوشا بالی که پروازش تو باشی
خوشا دردی که آغازش تو باشی
خوشا خلوت که هم رازش تو باشی
خوشا عمری که همراهش تو باشی
خوشا دلی که غمخوارش تو باشی
خوشا صوتی که اوازش تو باشی
خوشا نازی که هم رازش تو باشی
خوشا دریا که امواجش تو باشی
خوشا دشتی که همواره خزان نیست
خوشا نسلی که از دیوار برون نیست
خوشا گلی که گلسازش تو باشی
خوشا خاری که گل از آن بروید
خوشا روزی که مثل این زمان نیست
خوشا عشقی که پایانش تو باشی
خوشا ماهی که تابانش تو باشی
خوشا قلبی که خالی از غرور است
خوشا آنی که همواره صبور است
خوشا کوهی که مهمانش تو باشی
خوشا مهری که پیمانش تو باشی
خوشا آن گله که چوپانش تو باشی
خوشا مکتب که دیوانش تو باشی
خوش آن خانه که ایوانش تو باشی
خوشا لبی که خندانش تو باشی
خوشا دردی که رحمانش تو باشی
خوشا داری که میدانش تو باشی
خوشا زخمی که بی مرهم نباشد
خوشا آن تنها که بی همدم نباشد
خوشا آن یاری که نامحرم نباشد
خوشا روزی که دیگر غم نباشد
خوشا نسلی که از آدم نباشد
خوشا شینی که از شیطان به دور است
دلنوشته زیبایی است