جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر سیده نسترن طالب زاده
آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده
|
ستاره را نمیشناسم و ماری کوری
درون من ، هزار سال، مرده ماندنست
به ساقدوش دختران شاد خیره ام
به سازهای خنده کوب، در میان دست
به پیله های مرد پر شراب شهر
به سنبله ،میان رنجهای هر زفاف
به باغ رازیانه ، در جرقه زار عشق
پرندگان هرزه سفیدرنگ در طواف
درام کفش های کور بی هویت من و
تو و صلیبیان دیرهای سرد دور
به زیر چتر نرم موی مشکی شبم
شروع نغمه های تلخرنگ بیعبور
فاشیستهای آبی سه گوش روسریست
تمام نامهای مستعار چشمه ی سرود
هجوم کره اسبهای خامه ای به شعر
عقاب کافه های قو و کنتها و دود
برای داینامیک مافیای پرسه ناکیم
برای جعبه های اشک سرخ در غروب
برای سایه روشن گریل یاسهای بژ
برای خستگی ماهیان خیس، در دانوب
فلوت شیفون بنفش ، سقط دکمه ها
درخشش لاپرگرینا، تاج آخر الزمان
و انتظار کله پوکهای چکمه پوش زرد
برای زنگ ساعت همیشه خواب ناجیان
کالیبر نیروانا، در نهایت صدای من
خیال بی تریبون پلیسه های دامنم
زن ترنس ، عقده های روزنامه دالاس
تمام عطر ساتن تن عزیز توست ،در تنم
|