شنبه ۳ آذر
فایداسیز عشق شعری از حسین هاشمی
از دفتر عشق مجازی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ ۲۰:۱۳ شماره ثبت ۱۰۰۸۵۳
بازدید : ۲۷۵ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب حسین هاشمی
|
گجلر آغلیاسان قیشقیراسان اوز گوزوووا خط سالاسان
گویع باخدیخجا اونو اولدوزلارا اوخشاداسان
گجلر صوبح کیمین الللاهیوا یالواراسان
دادو بیداد چکسن داغلاری دردع سالاسان
یا گیدیب شهر آراسیندا بوینوا ایپ سالاسان
فایداسی یوخدی اگر دونیانیدا اوتدیاسان
اورگی داشدی اونون هیش خبری یوخدی اونون
آیریسینان باش باشا دونیایا الیللر تاماشا
دای گیدن گلمییجک دونیا اوزوا گولمیجک
ایجک قامتییوی کور ایدجک گوزلریوی
دای گیدن گلمییجک دونیا اونیادا قالمیاجیک
بیلیرم قاندی کونول دونیان اولوب عینان کومور
بیلیرم یاشلی گوزون همیشه یولون گوزلویور
چارسی یوخدی داداش مندع سنین دردیندیم
نچه ایللردیکی سن چکدیکلرو من چکیرم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.