جمعه ۲ آذر
زر نگار شعری از علی اکبرامیدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ ۱۴:۰۸ شماره ثبت ۱۰۰۶۸۱
بازدید : ۱۹۶ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب علی اکبرامیدی
|
هزار در که گشاید خدای کافی نیست.
اگر اسیر زلیخای نفس خود باشی.
«علی اکبرامیدی»
|
نقدها و نظرات
|
درود شما به حقیر لطف و محبت دارید ..ممنون که خزاننگاهتون رو به شعر خاک خورده حقیر وزیدید. «علی اکبرامیدی» | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
کوتاه زیبایی بود