شنبه ۳ آذر
خشم خدا شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ ۱۰:۵۶ شماره ثبت ۱۰۰۳۶۲
بازدید : ۱۱۳ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
خشکسالی جهان را در بر گرفته است
به جای باران جفت جفت شیطان میبارد
خنده از لب گرفته شده به جایش مردم گریان میبارد
قبله را بسته اند به جایش داروغه و زندان میبارد
مذهب و دین و ایمان مارا گرفته اند
به جایش آدم ها ی بی دین وایمان میبارد
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب کیمیای عزیز سرزنده و سلامت باشید | |
|
سلام بر بانوی آهنگران از لطف همیشگی شما سپاسگذارم | |
|
خانوم فتحی بزرگوار از لطف شما تشکر میکنم اما چه کسی حق را میشناسد | |
|
درود | |
|
ضمن عرض ارادت از لطف شما ممنونم | |
|
درود بر جناب شهنی بزرگ در پناه حق باشید سپاسگذارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه جهانی بود